Przykład walki :
Sędzia : Dziś zobaczymy walkę pomiędzy Graczem 1 , a graczem 2. Zapraszam na ring. Gracz 1 : Wchodzę na ring przy swoim theme i witam się z fanami. Gracz 2 : Wchodzę przy swoim theme i pokazuję środkowy palec do fanów. Sędzia : Gong! Kto pierwszy ten lepszy. Gracz 2 : 3 kopy w brzuch , 2 punche w głowę i DDT. Sędzia : Przed DDT szansa na kontrę dla Gracza 1. Gracz 1 : Gdy trzyma mnie pod DDT , przekładam jego rękę , swoją kładę pod jego ręce i wykonuję Reverse STO. Sędzia : Mamy Reverse STO! Co dalej graczu 1 ? Gracz 1 : Podnoszę go i wykonuję mój Finisher - Jumping DDT , po czym PIN'uję go na środku ringu Sędzia : Przed Jumping DDT szansa na kontrę. Gracz 2 : Łapię go za szyję i Chokeslam Sędzia : Mamy Jumping DDT. 1 , 2 , 3! Zwycięża gracz 1. Gracz 1 : Wstaję ... (W tym momencie możemy albo wyjść na B(ack)S(tage) , albo pobić przeciwnika , co wiąże się z możliwością utraty ruchu)
Umiejętności :
Siłacz Raz w walce możemy uwolnić się z submissiona
Twardziel Raz w walce możemy uwolnić się z PIN'u (Zadziała tylko , jeśli napiszesz przed postem sędziego)
Spryciarz 3 razy w walce możemy zapiąć sprytny PIN (typu School Boy) lub zapiąć mocniejszy PIN (podczas normalnego pinowania)
Combo Raz w walce możemy zadać serię potężnych ciosów i kopów , których NIE DA SIĘ skontrować
Lotnik 3 razy w walce możemy wykonać 3 różne akcje High Flyerowe , które nie mogą być skontrowane (nie może być to finisher ani sygnatura)
Technik Raz w walce możemy wykonać dowolną akcję , która nie może być skontrowana (nie może być to finisher ani sygnatura) UWAGA! Technika nie używamy podczas : - Akcji High Flyerowych - Wyrzucania kogoś podczas Battle Royal/Royal Rumble - Ataków przedmiotami/na przedmioty
Kip Up Zawodnik raz w walce może przejąć inicjatywę
Dirty Jeżeli nie ma DQ , raz w walce możemy wykonać brudny ruch (np. duszenie , cios w oczy itd.)
Submissionowiec Raz w walce możemy zapiąć submissiona , w którym przeciwnik ma tylko jedną szansę na uwolnienie się
|